Wednesday 20 September 2017

PROGRAM SENTUHAN KASIH PERINGKAT DAERAH KULIM 2017 PADA 20.09.2017























Pada 20.09.2017, PUSPANITA Daerah Kulim telah turut sama terlibat di dalam Program Sentuhan Kasih Daerah Kulim 2017 yang telah dianjurkan oleh Pejabat Daerah dan Tanah Kulim. Program yang diadakan di Hospital Kulim telah disempurnakan oleh Yang Amat Berbahagia Datin Seri DiRaja Hizam bt Awang Ahmad, isteri kepada YAB Dato' Seri DiRaja Menteri Besar Kedah.
Sebanyak 10 buah kerusi roda dan 350 sumbangan hamper dan barangan lain telah disampaikan oleh Yang Amat Berbahagia Datin Seri kepada para pesakit di wad Hospital Kulim dengan diiringi oleh Pengerusi PUSPANITA Daerah Kulim, Puan Hidayah binti Hamzah.  Keprihatinan dan kesudiaan Yang Amat Berbahagia Datin Seri melapangkan masa di dalam program ini sangat dihargai oleh warga Kulim terutama para pesakit yang terlantar di Hospital Kulim.
Program ini turut mendapat kerjasama erat daripada Majlis Perbandaran Kulim dan Pihak Berkuasa Tempatan Taman Perindustrian Hi Tech Kulim. Terima kasih tidak terhingga diucapkan kepada semua ahli PUSPANITA yang hadir pada program tersebut terutama para ahli yang mengiringi ketua jabatan masing-masing semasa menyampaikan sumbangan.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2018 Reserved to PUSPANITA DAERAH KULIM Design By Cik Nurfarah